Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Star Wars: Squadrons ukazují pět minut záběrů přímo ze hry a vývojáři odhalují nové informace

Jan Valušek 0

Po pondělním odhalovacím traileru Electronic Arts dnes v noci vydalo první gameplay záběry z připravované letecké arkády Star Wars: Squadrons. Téměř šestiminutové video ukazuje herní mechaniky a odhaluje nové detaily.

Star Wars: Squadrons – Official Gameplay Trailer

Ve virtuální realitě si užijete celou hru, GUI bude zakomponované v kokpitech

Hned na úvod zazní informace, která jistě potěší vlastníky zařízení pro virtuální realitu. Nejenže hra bude VR podporovat, ale dokonce bude ve VR hratelná úplně celá. Nepůjde tedy jen o pár samostatných misí. Již od pondělí víme, že Squadrons budou virtuální realitu podporovat jak na PC, tak na PlayStation 4.

Jelikož se bude jednat o hru z pohledu první osoby, vývojáři veškeré uživatelské prostředí zakomponovali přímo do kokpitu lodí. Následující obrázek ukazuje, jak to bude vypadat v kokpitu stíhačky TIE a co mají jednotlivé displeje na starosti. Zatímco některé části budou sloužit k zaměřování, pomocí jiných budete ovládat štíty či směrování energie.

Čtyři základní třídy lodí

Lodě se ve Squadrons budou rozdělovat do čtyř základních tříd. Stíhačky budou ty nejvšestrannější a nejpřizpůsobitelnější lodě, které se vypořádají s jakoukoliv situací. Do této kategorie bude patřit na straně Impéria stíhačka TIE, na druhé straně to bude samozřejmě X-wing. S přepadovými loděmi TIE Interceptor a A-wing naopak budete zdaleka nejrychlejšími v celé bitvě a díky jejich ovladatelnosti s nimi vyberete nejeden obtížný manévr. TIE Reaper a U-wing zase poskytnou podporu ostatním hráčům a naruší protivníky iontovými paprsky. Poslední kategorií budou bombardéry, s nimiž se snadno vypořádáte s vlajkovými loděmi protivníku.

Upravovat budeme moci vzhled i komponenty lodí

Důležitou součástí hry bude také přizpůsobení pilotů i lodí. U pilotů budeme moci měnit jejich oblečení a rasu. U lodí potom budou úpravy o něco komplexnější. Všechny letouny budou dostupné hned v několika barevných kombinacích, na přizpůsobení samotného fungování lodě potom budeme mít dostupných přes padesát různých komponentů. Ty pozmění třeba režimy střelby, zaměřování, fungování štítů, rušičky nepřátelských raket či pohonné motory. K dispozici budou například i miny či statické střílející věže.

Veškeré úpravy ovlivní gameplay a bude záležet pouze na vás, jakou strategii ve vylepšování lodí zvolíte. Všechny vylepšení budete moci získat pouze hraním, Squadrons nebudou obsahovat mikrotransakce.

Šest map, další pravděpodobně nepřibudou

Hra bude obsahovat šest map. Více jich pravděpodobně v pozdějších aktualizacích nepřibude. Vývojáři tvrdí, že všechen plánovaný obsah bude ve hře v den vydání. Čekat nemáme ani žádné „battle passy“ či podobné možnosti budoucího rozšíření hry.

Star Wars: Squadrons vyjdou 2. října 2020 na Xbox One, PlayStation 4 a PC.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments